Kunngjering av årsmøte 2018

Tid: Onsdag 5. september kl. 15.30 Stad: Quality hotel Alexandra, Molde Årsmøtet vert gjennomført under fyrste dag av Bibliotekdagane 2018 som er eit samarbeid med Møre og Romsdal fylkesbibliotek. Saksliste 1. Utdeling av bibliotekprisen for Møre og Romsdal 2018 2. Opninga av årsmøtet ved leiar Torgeir Brun 3. Konstituering a) Val av møteleiar b) Val … Les meir om Kunngjering av årsmøte 2018

Kanditatar til bibliotekprisen for Møre og Romsdal 2018

BIBLIOTEKPRISEN FOR MØRE OG ROMSDAL 2018 Innbyding til å kome med forslag Norsk bibliotekforening avdeling Møre og Romsdal (NBF MR) skal dele ut Bibliotekprisen for Møre og Romsdal 2018. Prisen vert tildelt ein person, institusjon eller organisasjon som har utvikla, synleggjort eller på anna måte fremja biblioteka og arbeidet deira i fylket på ein spesielt … Les meir om Kanditatar til bibliotekprisen for Møre og Romsdal 2018

Stipend til deltaking på landsmøte og Det 76. norske bibliotekmøte

14.–16. mars i år vert Det 76. norske bibliotekmøte avhalde i Sandefjord. På møtets fyrste dag vert landsmøtet til Norsk bibliotekforening gjennomført. Dette ynskjer vi at medlem frå Møre og Romsdal skal deltake på. Vi utlyser difor eitt stipend på inntil kr. 5000,– til ein personleg medlem eller ein utsending frå medlemsinstitusjonane. Stipendet må nyttast … Les meir om Stipend til deltaking på landsmøte og Det 76. norske bibliotekmøte

Kven fortener Bibliotekprisen for Møre og Romsdal 2017?

Norsk bibliotekforening, avdeling Møre og Romsdal skal på årsmøtet 20. september under Bibliotekdagane i Ålesund, dele ut Bibliotekprisen for Møre og Romsdal 2017.  Kven vil du nominere? Prisen vert tildelt ein person, institusjon eller organisasjon som har utvikla, synleggjort eller på annan måte fremja biblioteka og arbeidet deira i fylket på ein spesielt god måte. … Les meir om Kven fortener Bibliotekprisen for Møre og Romsdal 2017?

Innkalling til årsmøte 2017

Innkalling til årsmøte 2017 Tid: Onsdag 20. september kl. 17.00–18.00. Stad: Hotel Scandic Parken, Ålesund Årsmøtet vert gjennomført etter fyrste dag av Bibliotekdagane 2017, som er eit samarbeid med Fylkesbiblioteket i Møre og Romsdal. Saksliste: Utdeling av bibliotekprisen 2017 Opning av årsmøtet Konstituering Godkjenning av innkalling og saksliste Årsmelding Rekneskap Budsjettforslag Verkeplan for komande periode … Les meir om Innkalling til årsmøte 2017

Innkalling til årsmøte 2016

Innkalling til årsmøte 2016 Tid: Mandag 12. september kl. 15.30 – 16.15 Sted: Scandic Hotel Kristiansund Årsmøtet avholdes etter dag 1 av Bibliotekdagene 2016, som er et samarbeid med Fylkesbiblioteket i Møre og Romsdal. Saksliste: Åpning av årsmøtet Konstituering ¤ Valg av møteleder ¤ Valg av to referenter Godkjenning av innkalling og saksliste Årsmelding Regnskap … Les meir om Innkalling til årsmøte 2016